Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

vrijdag, april 29, 2005

onderweg

Vandaag naar Vleuten gereden. Teuntje is uit logeren bij oma en moest er gebracht worden. Onderweg heeft ze wat fotoos gemaakt, o.a. van de muur op de geluidswal bij De Meern. Een stukje kunst dat zelfs ik mooi vind. Het symboliseert de Romeinse tijd van weleer en de recente opgravingen die in De Meern gedaan werden. Elke keer als ik er rij moeten mijn kinderen horen hoe mooi ik dat toch vind. Ik weet niet of het duidelijk overkomt.....
Morgen is de koningin jarig!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us