Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

woensdag, mei 04, 2005

Vier

Nog vier dagen te gaan.....
Het is echt zo dat ik van mijn kinderen hou. Ik hou meer van hen dan wat dan ook, keurig zoals een moeder dat hoort te doen. Maar op dit moment (na anderhalve week vakantie) kunnen ze wat mij betreft even achter het behang, of, indien onmogelijk, ga ik er wel even achter. Gijs probeert me te kalmeren als ie 's avonds thuis komt. Hij vertelt, heel wijs, dat alle opvoeders daar op het moment last van hebben. MAAR WAT MOET IK DAARMEE? Moeder vraagt zich af hoe anderen dat doen......WAT HEB IK DAARAAN?
Is er nou werkelijk niemand die mij een gebruiksaanwijzing van mijn kinderen kan geven, of wederom indien niet mogelijk, een gebruiksaanwijzing van mij?
Ik verlang telkens harder naar mijn huisje-voor-af-en-toe
maar het zal een ballon blijven.....
Nog 4 dagen, dan beginnen de scholen weer.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Nu weet ik het zeker: ik hou het bij 1 kind. Misschien moet je er idd eens effe uit. Ik ga (waarschijnlijk) ook reserveren: van 10 tot 15 oktober ga ik een vaste kuur doen in de belgische ardenne.(in een mega villa midden in de natuur hihi) Goed voor lichaam en geest. Een vrouw moet soms eens aan zichzelf denken en zich gewoon trakteren.

9:08 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nou het is hier niet veel anders,wordt ook gek van die twee.
Een weekje turkije veranderd er niet veel aan.

9:39 p.m.  

Een reactie posten

<< Home