Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

woensdag, mei 04, 2005

Rowwen Hèze bier

Het internet staat er al vol mee: Rowwen Hèze heeft met Gulpener bier "bedacht".
Het moet lekker zijn, maar helaas hier nog niet verkrijgbaar...
Nu heb ik vandaag DE OETNEUDIGING gekregen voor de presentatie van dit bier. Ik ben dus ingeloot (en erg blij)!!! Minnie en Joute hebben de uitnodiging (tja ik woon niet in limburg....dus: uitnodiging) ook binnen. Dat wordt een bijzondere happening. Een paar dagen ervoor heb ik mijn laatste tentamen, ontspanning mag dan wel.
Nog ff werken en dan is het gedaan.....mmmmmmmmmmmm, zet mijn poelsje maar alvast koud!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik neem een Jantje hihihihi
Jippie wat ben ik blij.
Moet alleen m'n avondje met de vriendinnen nog afzeggen. Ene zal heel blij zijn: die heeft een galafeest bij Roda JC. En ene zal behoorlijk pissed off zijn...
Maar dit avondje gaat me toch echt voor alles

10:47 p.m.  
Blogger JeWeA said...

Heb al vijf doosjes paraat gemaakt, heerlijk biertje hoor...
Cool hè, Blogger?

5:47 p.m.  

Een reactie posten

<< Home