Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

woensdag, augustus 03, 2005

harten-van-helden

of helden van harte....
zojuist vond ik op het wep een (voor mij) nieuwtje. Nu hoef ik niet alles te weten (gelukkig), maar dit is toch wel het rondbazuinen waard:
Jack Poels (groots man) werkt mee aan een nieuw te verschijnen boek (door Peter Kortleve). De vorderingen van het boek zijn hier te vinden:
harten van helden
Te lezen is dat in iedergeval Meneer Poels van harte mee werkt aan het boek, maar niet alleen hij: er zijn contacten gelegd met heel wat Nederlandse tekstschrijvers (Thé Lau, Boudewijn de Groot, Leon Giesen e.a.).
Even afwachten op het resultaat, ik ben benieuwd

ene...nu we het toch over Poels hebben, de bierpresentatie is nu (vanavond iets later dan nu)in slideshow te bekijken: www.nel.fotopic.net

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Goh, nu ben ik wel nieuwsgierig hoe je zo op mijn website terecht kwam... ;-)

groet,
Peter

6:30 a.m.  

Een reactie posten

<< Home