Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

maandag, augustus 01, 2005

wordt vervolgd....Verdonk

Het berichtje hieronder zit me echt dwars. Via de SP-pagina (stem ik al jaren op, geen groot geheim geloof ik), kwam ik bij de pagina waar ik moest wezen:
E-Alarm
Hier melden ze het volgende:
E-Alarm!
Zie je dingen waarvan je vindt dat de politiek ze echt moet weten? Ben je op de hoogte van kleine of grote corruptie, van politiek wanbeleid of zaken die echt niet kunnen en om een reactie schreeuwen?
Geef ze door aan ons - en wij doen er wat mee. Als je wilt, garanderen we je absolute vertrouwelijkheid.

Mijn ding heb ik getypt:
In het parool las ik het volgende artikel
http://img91.imageshack.us/img91/5526/file0001448x6005pv.jpg
ik vraag me dan af hoe dit mogelijk is, en kan me er verschrikkelijk kwaad om maken. Waar gaat de 10.000 euro (de dwangsom) vandaan komen? Het komt er op neer dat als je veel geld te besteden hebt je jezelf alles kan permiteren, zelfs tegen de uitspraken van een rechter in. Dit is toch geen voorbeeld voor de bevolking?
Ik schrijf dit u, omdat ik vertrouwen in u heb, maar eigenlijk hoop ik dat er kamervragen over gesteld gaan worden, want dit KAN echt niet.
Vriendelijke groet,
Irene

1 Comments:

Blogger Jewel said...

Benieuwd of je een antwoord krijgt. Hou me maar op de hoogte.

12:08 a.m.  

Een reactie posten

<< Home