Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

vrijdag, september 30, 2005

amsterdam

Hier en daar lees ik op logs van anderen dat zij hun voorbereidingen aan het treffen zijn voor RH Amsterdam. Het begint iets meer te worden dan alleen een concert. Zoals wij een B&B hebben, hebben anderen hotels, minnie zelf een gay hotel geloof ik (goedkoop, was de reden). We hebben er meer dan zin in. Morgenmiddag ergens vertrekken we, eerst naar Debbie (van B&B), haar msn in orde maken. Dan zal het wel mac worden, een terrasje oid en Paradiso.
Tot zondag ofzo

1 Comments:

Blogger DikkeNel said...

Anyway...fuck off

6:14 p.m.  

Een reactie posten

<< Home