Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

zondag, september 18, 2005

valt best mee

Sommige mensen vinden me gek, dat ik zo af en toe (vaker) naar Rowwen Hèze ga. Laat ik het zo zeggen: ik heb verder ook niets. Vroeger gingen we uit naar een jongerencentrum, later naar het café en dan eigenlijk niets meer qua uitgaan dan. Als moeder verlies je veel vrienden, mensen die verwachten dat je gewoon nog in het vrijheid, blijheid wereldje kan doortuffen. Nee, dus, dat gaat niet. Gelukkig heb ik nog RH. Niemand die daar op me wacht of iets van me verwacht. Gaan wanneer je wilt en altijd leuke muziek. Mensen die je kent, maar eigenlijk ook niet. Erwin bijvoorbeeld drinkt ALTIJD bier als ik hem zie...maar is toch niet aan de drank (zijn zijn eigen woorden, HAL-zevenbergen). Sommige mensen ken ik wel wat beter (Esther, Carina, Peetje, Joute, Rene, allemaal via internet én RH)
Afijn, laat mij maar gek zijn met dat bandje. Laat mij ze maar (te) vaak opzoeken. Er zijn mensen die nog verder gaan...dan valt het best mee met mij, toch?

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi Irene ,
Je bent helemaal niet gek , Haha RH is een lekkere uitlaat klep.
Lekker ff je sores en de drukte van je afzetten en dat heeft een mens welleens nodig toch??
Vooral met de drukte van gezin , werk of studie.
Groetjes en tot gauw , Paradiso??

9:05 p.m.  
Blogger DikkeNel said...

ja anonymous, paradiso......laat me raden...mo?

10:11 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

goed gegokt haha was vergeten mijn naam erbij te zetten hahaha ,groeten Monique

3:51 p.m.  

Een reactie posten

<< Home