Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

maandag, september 19, 2005

en dan nog wat

er is soms verwarring....er is nl nog een irene. Dat is een irene die ik niet ben. Weer kom ik op dezelfde site als 2 berichten terug aan. Hier gaat het over andere irene en ook dit is andere irene (even gepikt van Monique dur site...bronvermelding: mag.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi Irene ,
mag hoor voor de bronvermelding hahaha jat maar van de site wat je nodig hebt.
Tja ik schrijf altijd wel heel de meute op van die gaan mee en die , tja maar jij bent er ook vaak bij dus dan moeten we irene1 en irene 2 doen nee hoor is gekheid, maar als Peetje bijv zegt Irene heeft gebeld zeggen we altijd welke Irene B of Irene V haha soms wel verwarrend , haha groeten , monique

8:36 a.m.  

Een reactie posten

<< Home