Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

vrijdag, oktober 07, 2005

mis

voor iedereen die me mist (mn op msn): het ligt niet aan jou!
telkens als ik nog even ga kijken op msn, slaapt iedereen al. ik ben lekker bezig met moederen, schilderen en leren enzo. in december heb ik weer wat meer tijd. iedereen succes met waar hij/zij mee bezig is en tot later!

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ja, ik miste je inderdaad al een tijdje, maar je komt ook steeds zó laat, en dan lig ik al weer te snurken, met opgeladen armbandje gaat 't trouwens alweer stukken beter!!

Moet 'm dus gewoon af en toe ff laden, net als mijn mobieltje zeg maar....

Jij ook succes met alles waar je mee bezig bent, en tot gauw!!

Liefs Peetje

12:53 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

oke poging 2 voor mijn commentaar:
ik dacht toch echt dat ik wakker achter mijn computer zat, blijk ik toch te slapen zeg!!. zeker zogenaamd slaapcomputeren.
En dan patience spelen tegen een slapende en dan nog niet winnen????????

Groetjes gerda

11:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

nee, gerda jij bent weer anders....haha

11:04 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

oke, ik ben een spook dan????????
of een geest of..................?????????????????
the gost hihi

11:07 p.m.  

Een reactie posten

<< Home