Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

zaterdag, mei 07, 2005

Kruger National Park

Al surfende kom je nog wel eens wat tegen. Vandaag kwam ik weer een erg leuke tegen:
Een webcam in het Kruger National Park. Met een beetje geluk kun je er olifanten, neushorens of andere Afrikaanse dieren zien.
Ik zit hier nu 3 uur met als huiskamerachtergrond deze site. Er was een hertje, die ik te laat zag: net toen ik keek versprong het beeld, verder nog geen dier gezien. Ondanks dat toch erg leuk.....