Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

vrijdag, juli 01, 2005

Oljée

De komende twee weken niets van mij. Ik zou zeggen: ga wat anders doen.....firefox installeren is een leuke optie.....Echt, het is een aanrader! Klik maar eens op het linkie hier links, het is gratis en veiliger...en daarbij veel leuker dan Exploirer. Je kunt het aanpassen zoals je wilt qua uiterlijk en ook qua functies. Standaard is het bijna gelijk aan exploirer met een paar extra's.
Zo, en ik krijg er niets voor om dit te promoten....tis gewoon beter en leuker. Daarbij als we dan Shell en Esso moeten weren....waarom Bill Gates niet?
Een idealist zal altijd een idealist blijven.
Ik wens ons een prettige vakantie en jullie ook!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Gaan jullie nu al op vakantie?
dacht volgende week?

M'n foon was leeg dus ik kon je Lucht niet meer laten luisteren.
Had ook vergeten je nummers in de foon te zetten. En helaas: volgende week zit je in Spanje. wordt een duur liedje dan.

Fijne vakantie, geniet ervan
We zien je wel weer

1:02 a.m.  

Een reactie posten

<< Home