Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

donderdag, augustus 18, 2005

Gore hond

Gijs2000 is een knuffel (waar ie nooit wat om gaf eigenlijk) kwijt geraakt in Luxemburg. Papa had de "neusbeer" ff op een handdoekding op een onderwegplee gezet, ff te lang, we kwamen erachter toen we al lang en breed in Frankrijk reden. Gijs2000 is een echte man: boys don't cry.....(mmmm, of...) Afijn Gijs2000 kon het weinig schelen. Tot ie 3 weken later weer thuis in Nederland kwam. Hij pakte een hondknuffel en heeft um tot gister niet meer losgelaten, niet overdag en niet 's nachts. Hond werd wel erg goor. Hond in de wasmachine. Gijs2000 heeft er gelukkig niet het hele wasprogamma naar gekeken.