Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

maandag, augustus 15, 2005

Weekeind Rowwen Hèze

Het is niet het eerste weekeind "Rowwen Hèze" voor me, maar wel het eerste na de zomerstop.
Vrijdag reden Joke en ik naar Neerpelt. Anderhalf uur rijden, file:

en een pit-stop:

Van het concert heb ik geen fotoos, toestel in de bus laten liggen. Je weet maar nooit met dat bier. RH deed het goed bij de belgen. Het was een mooi feest. Nederlanders waren er ook weer zat, een beetje het vaste clubje. Gezellig weer. Ik kan nooit onthouden bij welke nummers ik welke verschillen hoor, maar bij een van de eerste nummers hebben ze de laatste 3 akkoorden van de gitaar veranderd. Dat was wel lachwekkend. Joke en ik vroegen ons op de terugweg af of ze dat zelf nou niet gehoord hadden. De meeste nummers blijven gewoon heel erg mooi/goed. "Limburg" vind ik in het nieuwe jasje prachtig, het oude was aardig versleten. Het is erg moeilijk om een verslag te doen, ik onthoud het stomweg niet, misschien moet ik eens een recorder meenemen, om alles thuis nog eens te evalueren......
De volgende avond Heukelum.....Op de kaart van de Aldi zag het er niet moeilijk uit. De kaartenmakers hadden alleen vergeten een Linge te kleuren op die kaart. Tja, en daar rij je dan, aan de verkeerde kant van het water. Brug zoeken, brug zoeken, brug......te laat dus. Peetje, Moniek en de andere Irene stonden er al, ik kon zo aansluiten. Eveline was weer een jaartje ouder en werd flink voor lul gezet. Als die binnenkort gaat bellen blazen, had ze niet door dat het zeep was....De balonnen waren wel leuk, Meneer Poels had ze willen verkreukelen daar in Heukelum. Is dat erger dan kapot prikken?
Na afloop Peetje nog bij de band vandaan gehaald om haar gedag te zeggen (het was goed bedoeld) en rechtstreeks naar de brug rinchting Noord gereden.
Het was een leuk RH-weekeind...nog 12 dagen: Genderen

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi , Irene
Was weer gezellig in Heukelum enne als je Genderen niet kan vinden en je bent te laat , komt goed je kom maar weer gezellig bij ons staan.
Groeten en tot gauw ,
Monique

7:55 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

das nou aardig, en als ik nou niet te laat ben, mag ik dan ook bij jullie staan?

8:42 p.m.  

Een reactie posten

<< Home