Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

zondag, juli 24, 2005

40 jaar Piet en Rene

Vandaag vierden Piet en Rene hun 40-ste verjaardag. Zij deden dit bij Rene en Ineke thuis. Het was erg gezellig, vooral voor Gijs is zoiets leuk, een soort reunie.

dit is rene, samen met zijn 2 kinderen.


Een oude stal, altijd makkelijk wonen in een boerderij (m.n. voor feestjes) met speciaal hoekje voor de mensen die niet te lang willen staan...


De kinderen hadden genoeg te doen. Rene had een berg bakstenen neergegooid, in de hoop er na afloop een mooie bijkeuken bij te hebben. Helaas bleef dat een droom, de kinderen misten cement en kwamen niet ver...

en er was een heus annimatieteam (ferry en de ouders van Ineke):

Maar je hebt dan altijd nog gasten die het niet leuk vinden:

of kwam mama met die camera weer eens op het verkeerde moment, want Mike was wel erg leuk volgens Teuntje.
En op een gegeven moment MOET je gaan, anders zou je voor de zoveelste keer het licht uit moeten doen..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
(meer foto's in het album, 24 juli)