Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

dinsdag, september 06, 2005

management of rechten

Vandaag kreeg ik mijn rooster. Erg leuk, zoiets te krijgen één week voor aanvang. Het komt er op neer dat ik maandag en dinsdag in Utrecht op de Uithof of het Janskerkhof ergens ben. In ieder geval niet thuis. Eén week dus de tijd om 3 kinderen die dagen onder te brengen. Als niet werkende moeder is dit een geheel nieuwe opdracht. Wat een gedoe! Dan heb ik ook beperkingen....Een werkende moeder verdient geld, ik niet. Dus taakje: opvang regelen die niets kost. En dat tot eind november. Met veel gepuzzel en vraagwerk was ik er bijna uit. Maandag Teun en Gijs overblijven en om kwart over drie met die en die en die mee (in een soort rooster). Jan hier en daar parkeren. Dinsdagochtend voorschoolse-opvang bij Joke en dan Chynthia de kinderen naar school laten brengen. Jan meenemen naar Utrecht, waar mijn moeder haar overnam, zodat ik haar om 12 uur weer kon ophalen in Vleuten. Dinsdagavond moest Gijs maar een uurtje eerder thuis komen. Het is tenslotte ook voor zijn toekomst. Afijn, in een middag geregeld! Nee dus. Oma vond het niets, al die mensen inschakelen. Nu komt oma maandag, blijft slapen en brengt de kinderen naar school en wacht dan tot ik weer thuis ben. Gijs moet nog steeds eerder thuiskomen (maar goed, het is nog steeds ook zijn toekomst) en alles is rond. Eén probleem......waar slaapt oma?

4 Comments:

Blogger Jewel said...

eindelijk ik kan weer comments geven.


Waar oma slaapt??? Die kan toch zeker tussen jullie in?? Nu Jan in een eigen bedje ligt, is dat plekkie toch vrij? hihihi

11:06 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Of net zoals jullie in november wel eens doen ;-);-);-)

In het busje!!

Geintje hoor,
Als ze zoiets voor je wil doen verdient ze toch gewoon een super slaapplaats!

Succes gewenst met je studie ik vind het knap.!!!!

11:25 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Groeten van mij dus,

Liesbeth!!

Ik wilde inloggen maar ben mijn w.w. vergeten

11:26 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Esther...
nee, oma mag niet tussen ons in. Ik heb veel over voor die vrouw, maar DAT gaat me te ver.
HL....
je wachtwoord is de naam van je hond....denk ik.
Lief dat jullie reageerde! De studie is nu echt begonnen...in volle kracht. Ik hoop na 11 uur nog wat te kunnen surfen, we zien wel! Ik blijf in ieder geval aan jullie denken!
Liefs.

12:14 a.m.  

Een reactie posten

<< Home