Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

donderdag, juni 08, 2006

fw...ipv mail

Fw-dingen in mijn postvak, daar houd ik niet van. Nu kreeg ik er een van iemand (bedankt Lennard) van wie ik er nooit een krijg, dus toch maar open maken. Doorsturen doe ik dus niet, maar omdat deze toch wel zinnig is, een plaatsje op mijn blog. Kijk, als je eind van de maand alleen nog maar bruine bonen met spek zit te eten met je kinderen (daar je dat toevallig nog op voorraad hebt staan), omdat je geld op is, kun je soms grote vraagtekens hebben.

Beste allemaal,
Zoals bij de meesten bekend is, bestaat binnen het Europees Parlement een ingeburgerd gebruik als gevolg waarvan éénmaal per maand het volledige Europese Parlement met alle medewerkers en een bijna complete kantoorinventaris voor enkele dagen verhuist van Brussel naar Straatsburg. De enige reden hierachter is dat Frankrijk dit zo graag wil. 99% van de rekening - op jaarbasis ongeveer 200 miljoen euro - wordt toch betaald door de andere aangesloten landen.
Nu heeft een aantal europarlementsleden van verschillende partijen en uit verschillende landen een actie op touw gezet om aan deze geldverspilling een eind te maken. Zij hebben hiervoor één miljoen handtekeningen nodig zodat dit onderwerp op de agenda van de Europese Commissie kan worden gezet.
Binnen een paar dagen zijn er een kleine 100.000 handtekeningen binnen maar dit moeten er dus één miljoen worden.

Surf daarom naar:
http://www.oneseat.eu
en zet je handtekening zodat we met z'n allen een eind maken aan deze geldverspilling!!
Zegt het voort, zegt het voort......