Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

maandag, mei 22, 2006

kleine meisjes worden groot

Het is me wat, zo wordt ze geboren en zo gaat ze er vandoor.
Teuntje ging vandaag op schoolreisje. Klinkt leuk, maar voor een moeder die dat voor het eerst meemaakt is het toch wel wat.
Ze is al eerder op schoolreisje geweest, gewoon naar een speeltuintje in Utrecht, de ouders brachten de groepjes kinderen daar. Dat was net een soort kinderfeestje in het groot. Nee, vandaag was een zenuw-slopende dag voor moeder ik. Groep 3, 4 en 5 gingen naar Drievliet, een heus pretpark met alles erop en eraan!
Met een dubbeldekker vertrok de groep, als moeder kun je alleen maar toekijken en zwaaien en hopen........


Vanmiddag kwam het kleine, grote grut weer terug en je raadt het al, geen kind in de bus! Een hele lege bus, maar die kende we nog van vroeger.
Ik was blij toen ik mijn grote meid weer vast mocht pakken!
Loslaten irene, loslaten......meestal heb ik daar geen moeite mee hoor, maar vandaag even wel....

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Leuk schoolreisjes , mag ik morgen toch mee naar Blijdorp hahahaha ook met een schoolreisje mee om dat kleine grut in het bedwang te houden.
Babette en Maurice zijn al eerder mee geweest en ik heb me nu maar aangemeld als begeleidster ( ahum ) wil zelf ook ff bij mijn familie op bezoek , daarom ga ik ook mee hahaha , groet , Monique

9:36 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

k denk dat ik dat vlgd jaar ook maar doe, monique. beter voor mijn gemoedsrust....k zag het al niet zitten met teuntje maar gijs2000 wordt helmaal wat, die droomt de hele dag, is zich dan ook niet van gevaar bewust...rrrrr

11:11 a.m.  
Blogger Jewel said...

Ik heb pas geleerd dat het niet loslaten is, maar een ander plaatsje geven.
Wie weet volgend jaar... Valt het misschien wel mee.
hahaha ik heb goed praten eh... die van mij gaat pas over een paar jaar. Tis goed bedoelt in ieder geval.

11:33 p.m.  

Een reactie posten

<< Home