Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

zondag, mei 21, 2006

'n zonnige dag in het zuiden

Na maanden wachten was het weer zover, Rowwen Hèze-tijd.
Zo mooi, dat we er ruim 3 uur voor in het busje hebben gezeten. Vandaag was het de primière voor Jannigje. Al bij het hek begon het feest: er was een springkussen! We waren er ruim op tijd en hebben daardoor ook ruime tijd moeten wachten eer het begon. Het was de moeite waard! (Bijna) iedereen was er.
Rowwen Hèze speelde samen met harmonie l'Union uit Heythuysen een prachtig concert. Een samenspel wat "af" klonk in mijn oren. Met name "gespeelgeld in de raam" klonk fantastisch. Jannigje vond het allemaal mooi, het luchtkussen stond weliswaar op de eerste plaats maar ze kwam regelmatig weer naar voren om even naar de muziek te luisteren. Ook Teuntje en Gijs2000 vermaakten zich prima, geen last van té harde muziek en duwende mensen. Het was voor mij de eerste keer dat ik met alle drie naar een concert ging, dan luister je wat minder naar de muziek en spreek je wat minder met de mensen om je heen, maar al met al was het een geslaagde dag!
(sorry voor de summiere beschrijving, meer kan er ff niet af.....)

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

en dan zo nog een filmpie....dat moet eerst nog de goedkeuring van google krijgen...

vlgde dag:
rest van de fotoos staan op nel dur fotoos, het liedje dat ik gister bedoelde was "helenaveen" (ipv "gespeegeld in de raam", al blijft dat ook een prachtplaatje) en google laat nog steeds op zich wachten.....

weer een dag verder, toestemming van google:

3 Comments:

Blogger Jewel said...

Ik was er helaas niet bij...
Hopenlijk hebben wij volgende week ook zo'n mooie zondag in het zuiden...

11:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuke foto`s, zie mezelf er ook op (foto Jack en Jan Willem),

Olga
http://rowwenheze.web-log.nl --> mijn foto`s

12:38 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

bordjes?????
nee niet gezien...k had mijn bril op en zie daar niet zo best mee, de dikke randen geven een soort blinde hoek.

10:09 a.m.  

Een reactie posten

<< Home