Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

zondag, mei 08, 2005

Beestenboel

Na een nogal hilarische nacht met minnie, hannie en gerda, de wilde fantasie over het poels-biertje en de olifant die wel erg snel weg was, is het ons vanochtend gelukt een opname te maken van een waterbuffel. Het dier heeft ook zeker een uur in ons modderplasje gelegen, dus het kon niet missen....Hebben de dames hem of haar ook gezien, of lagen ze nog heerlijk uit te slapen (na de wilde nacht)?????
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hier ligt ie nog heerlijk te modderen
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
en hier vertrekt ie.....
(toch erg spannend allemaal)
en dan.......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
okee, het zijn geen olifanten, maar toch....

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik had buikpijn van het lachen. Zoiets kan je ook alleen maar delen met chatvrienden/bekenden. Wat een lol vannacht. Jammer dat die olifant er zo snel vandoor ging. Heeft ons zeker acher de pc zien zitten. hihihi
Terwijl ik op zoek ben naar een cruisevakantie voor m'n moeder 'waak' ik de site van het Kruger Park.
Waken we vanavond weer samen?

4:39 p.m.  

Een reactie posten

<< Home