Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

zondag, mei 08, 2005

Nog eentje..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Deze moest ik nog even kwijt. Een mooie grote man, ik denk dat ik hem ga adoreren, zullen we hem Jack noemen dames?
(en met grote man bedoel ik grote man, en niets anders.....)

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Als je denkt dat Jack ook zo'n slurf heeft, ben ik het er helemaal mee eens!

9:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ehhhhhh....zo dacht ik eigenlijk niet...
(What's on a minnies mind....)

9:07 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

euuhhhhhhhh.... Ja tis ook zo'n mooi plaatje. hihi

9:09 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Iemand vandaag die dieren zien baden in de modder???

7:02 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

k zag nog een giraffe en die waterbuffels, was gewoon overdag. Deze avond heb ik niets gezien, ik heb naar een prachtige oudere man gekeken en vooral geluisterd...morgen meer...

11:37 p.m.  

Een reactie posten

<< Home