Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

zondag, juni 12, 2005

Alem

Gisteravond naar Alem gereden...voor Rowwen Hèze, maar ook voor zeker omdat Liesbeth en Leo de organisatie in handen hadden. Het is nu ruim 12 uur later, en ik moet weer een goede mama zijn. Vanavond zal ik een verslagje schrijven, maar ik moet alvast kwijt dat het erg leuk was!

Zo, rust in het huis, even het beloofde verslagje.
Alempop, georganiseert door Liesbeth en Leo (en de vele vrijwilligers). Liesbeth ken ik al langer, ze is ook meestal bij Rowwen Hèze, staat in mijn msn en was ook bij Boudewijn de Groot. Alempop was dus zo een concert dat ik niet mocht missen. Joke kon helaas niet mee, Gerda wel. Toen we Alem binnen reden zagen we Peetje al lopen en op de parkeerplaats kwam ook net Rene en vriendin aan. Met hen liepen we naar de tent. Bij de ingang even naar Liesbeth gevraagd, Leo haalde ons iets later op en liep rechtstreeks met ons naar de VIP-tent. Even Liesbeth gedag gezegd, hulp had ze niet meer nodig. We kregen een key-koord met een labeltje "Special Guest" van haar. De fam. Daane uit Vlissingen was ook al aanwezig en nog wat bekende gezichten. Koffie stond klaar, na de koffie het RH-bier. Liesbeth heeft goed voor ons gezorgd! Om kwart voor 12 de tent ingegaan en op "ons" plekje gaan staan, het plekje waar de bekenden staan (eigenlijk die mensen die een keykoord hadden gekregen van Liesbeth en liesbeth zelf natuurlijk). Nu is dat eigenlijk soms een fout plekje, Tren is nogal populair onder de "dames", en daar staan we dan pal-voor. Vorige keer gebeurde het ook al en nu weer: een blik van die troela's ging open! Het ging voor ons staan gillen en ik krijg daar altijd een soort opborrelend Doe Maar-trauma van.
Nu is mij na Vaals van alles verweten: Ik zou een crewlid van de Heideroosjes hebben gezegd dat ie zijn broek moest laten zakken en ik zou een zinken sieremmer hebben meegenomen van de parkeerplaats daar. Maar heus, beide niet gedaan! Wat wel heel goed zou kunnen zijn is dat ik erg vervelend ben geweest, vooral als ik ga draaien in mijn kop (dronken ben dus). Helaas heeft niemand hier een duidelijk verhaal over: iedereen was geloof ik aardig ver heen (m.u.v. de vriendin van rene, maar die wist het ook allemaal niet te vertellen)
Afijn, die meiden dus.....we zijn maar weggegaan (voor ik nog meer op mijn naam krijg), we zijn achter Monique en Janine gaan staan. Weer eens wat anders, het concert zelf werd er niet minder om voor ons. Meneer Poels kwam voor de tweede keer te laat bij die kerk en nadat Bertje voorbij was komen rennen moest helaas voor mij, die Limburgse neus omhoog. Ik moet er direct bij zeggen dat dit aan mij ligt. Het nummer bezorgt me ongelofelijk veel verdriet, niet om zo even te verklaren en al helemaal niet op een log. De meeste die dit lezen zullen weten waarom. Gelukkig red ik het om alles weer op te pakken voor de nummers die daarna gespeeld worden. AL met al een pracht-concert.
Na afloop weer naar de VIP-tent, de resten soep opgegeten en broodjes kroket. Als van ouds: vreten na het stappen.
Het is een late avond geworden, een verschrikkelijk leuke late avond:
Leo en Liesbeth bedankt dat we jullie "special guests" mochten zijn!

Image Hosted by ImageShack.us
even een fotootje, van de alempop-site "gepikt"