Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

donderdag, juni 02, 2005

zwemmen

Teuntje heeft haar eerste knoop gehaald. Ze baalt nog wel als een stekker wanneer het om de bandjes gaat die ze om moet, maar is ook wel weer blij tijdens het zwemmen. Dat was even anders, huilen en gillen om die bandjes. Teuntje heeft natuurlijk al een half jaar in Harmelen gezwommen, maar dat geeft de badmeester geen reden die dingen af te doen. Van zijn kant bekeken wel begrijpelijk....hij moet al die kinderen tegelijk zwemmen leren. Vanuit mijn dochter gezien kan ik het ook erg goed begrijpen...ik zou ook flink balen.
Gijs kwam met een strak plan om, als Teuntje aan het lessen is, ook maar te gaan zwemmen. Dan zit ie daar niet tussen de andere ouders een beetje te staren. Ik vind dat een wel heel erg strak plan: Ik koop van de week direct een abonnement, voor mezelf. Hoeft Gijs niet meer met Teuntje naar het zwembad te gaan, neem ik dan wel over. Goed voor de afvalrace en conditie. Zwemmen is de enige sportieve bezigheid die ik zie zitten. Gezweet in een een of andere fitness-club.....haha, neuhhh.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ImageShack is wel erg leuk, vandaar nog wat fotootjes daar.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik kom graag effe op je logje kijken.
Verheug me op vanavond: Les 1. Ik moet je gelijk geven: die space is niets meer!!!
Voor Hannie heb ik nog wel een digitale camera liggen... voor als ze ook een logje wil en er foto's op wil zetten (viel me vanochtend in)chat jullie vanavond.

11:20 a.m.  

Een reactie posten

<< Home