Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

vrijdag, juni 10, 2005

Avondblaardaagse

Dit is Rachel:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Rachel en ik kennen elkaar nu een jaar of 12. In die 12 jaar is er veel gebeurd (ik zal jullie de details besparen). Rachel en ik kunnen in iedergeval samen lezen en schrijven. Minimaal 2 keer per week drinken we koffie bij elkaar en elkaar iets uitleggen hoeft niet. Een vriendin dus.
Rachel stopte in februari met roken en ik naar aanleiding daarvan in april.
Rachel kwam 13 kilo aan...ik niet, ik was al 30 kilo aangekomen de laatste paar jaar. Samen dus verlangen naar een peukie (niet doen!) en ook lijnen. Rachel is daarbij ook nog eens erg sportief geworden. Vandaag heb ik dat beloond met een bloemetje, zoals dat hoort.
Ze heeft samen met haar 2 oudste dochters (Nefana en Celeste) de 10 km vierdaagse gelopen. De eerste dag mocht ik al een flinke blaar doorprikken. Elke dag kreeg ze er een blaar bij geloof ik. Alleen de laatste dag niet, toen had ze haar rode schoentjes aan (helaas niet het rode trainingspak..dat is echt lachen!)
Hier een paar fotootjes:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Nefana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Rachel, Mery en de kinderen
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Rachel en Celeste
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
en hier dan de rode schoentjes.....

Nou Rachel, das toch een flink stukkie over jou!

1 Comments:

Blogger DikkeNel said...

hoezo "ik krijg je nog wel!"? Ik ben toch aardig geweest?

12:50 p.m.  

Een reactie posten

<< Home