Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

zondag, juni 05, 2005

moment supreme

tja...als je fotoos maakt van iets waarvan heel veel mensen fotoos maken, kan het gebeuren dat je dezelfde fotoos hebt...van de bierpresentatie zijn er zoveel gemaakt, hier moet dat ook vaak gebeurd zijn. Nu heeft uitgerekend de Hoffotograaf van RH op het zelfde moment de foto gemaakt. Ik ben bang dat er copywrite op zit, een rechtstreekse afdruk is niet te maken, wel een screenshot, roep me even als dit ook niet mag...

xxxxxx

nee, k doe het toch maar niet...
maar je kunt het zelf zien door de laatste foto op de RH-site, bierpresentatie 4, te vergelijken met de foto die hieronder ergens staat, kan niet missen.

1 Comments:

Blogger Jewel said...

je kan dat best die foto plaatsen.

het zijn toch maar printscreentjes. Vinden ze vast niet erg.
Het is best bijzonder

10:55 p.m.  

Een reactie posten

<< Home