Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

maandag, mei 30, 2005

RH-bier presentatie

Afgelopen weekeind was het dan zover: Feest!
Tentamens achter de rug, mooi weer en eigenlijk had ik het gewoon gehad...
Tijd voor lucht, lucht...
Het zat ons mee, weersvoorspelling: 32 graden in het Zuiden.Vrijdag vertrokken we dan ook naar dat Zuiden (met een hoofdletter ja..). We konden bij minnie de tent opzetten, dat gebeurde (door omstandigheden) echter pas zaterdag. De presentatie was helemaal mooi. Er werden vooral veel fotoos gemaakt door iedereen:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hier van de luchtballon.
Het RH-bier smaakte goed. Na 3, 5 uur in de auto (we moesten via Tilburg, om daar kaartjes te halen voor de ouders van minnie), een niet echt stevige maaltijd en de warmte ging de alcohol van dit "natuurlijke drankje" rap werken. De helft van de 300 fotoos die ik maakte, zijn van andere mensen die fotoos maakte. Dan heb ik nog een deel fotoos van de band en nog een deel ondefinieerbaar (handen, voeten, lucht, oren etc.). Een kleine impressie voor hier:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

We belandden na afloop nog in een zaaltje waarvoor we met onze polsbandjes geen privileges hadden, maar ik geloof niet dat dat iemand wat kon schelen...(nou geloof ik erg veel op bepaalde momenten)
Na afloop heerlijk onder de sterrenhemel geslapen: vrijheid. blijheid...LUCHT
De volgende dag met paard en wagen door het landschap gegaan, heerlijk lui geweest en 's avonds opnieuw naar Rowwen Hèze. Dit keer in een hal, de nodige foutjes weer voorbij horen komen (perfect zou wel erg eng zijn) erg fijn ook dat weer mee te maken. Nou moet ik ook zeggen dat de saxofoon beter klinkt, doet me goed te horen, ik blijf een zwak houden voor dat instrument. Laatst trouwens mijn oude band gevonden via google.
Voor nog meer fotoos die ik maakte kun je hier klikken, hou er wel rekening dat je ff zoet bent....enne: er zit copywrong op, m.a.w. laat het even weten als je de fotoos gaat gebruiken...
dikkenel's gallery

31-05-05 copywrongZo te zien gaan er nu fotoos over het web heen die ik maakte. Op de log van Mariëlle kwam ik er een tegen....en bedankt!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mooie foto's hoorJoute

3:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Misschien hadden we toch ipv SB gewoon een vette friet moeten eten: was dat bier wat steviger gevallen. Was ik niet zo dronken geworden en had ik ook niet .....
Ach ja .... hier teren we nog wel effe op, denk ik!

Joute: ben erg benieuwd naar jou foto's!!!

4:26 p.m.  

Een reactie posten

<< Home