Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

woensdag, juli 20, 2005

weer aan het rommelen

Net gister terug gekomen van vakantie en daar ben ik alweer van alles aan het doen hiero. Ik werd gek van dat uploaden per foto. Vooral toen ik de teller van mijn camera in Spanje zag stijgen tot bijna 500 met in mijn achterhoofd dat ik nog steeds niet alle fotoos van de bierpresentatie on-line heb staan.
...laat mij dus maar ff rommelen, en Esther: jij zult er ook wat aan hebben...haha

Okee, het is gelukt een foto-album te maken. Het heeft ff geduurd, maar dan heb je ook wat (handigs), zonder de fotoos per stuk te moeten up-loaden (maar dmv ftp) met een limiet van 250Mb, ik kan er zelfs een leuk muziekje onderknallen volgens mij.
Hier staan alles:
http://nel.fotopic.net/
(klikken op alles, op die pagina)

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Geweldig eindelijk een teken van leven. Ik begon me al zorgen te maken. En van die "rommelerij" van jou kan ik veel leren. Denk dat ik ook maar af moet van die internet explorer. Volgens mij is er iets goed mis met m'n pc. Heb opeens zomaar een ander lettertype....????
Ben nu van de hele zooi een backup aan het maken. Dusssssssssss......

9:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

enne: 500 foto's ?????????? Heb je niets anders gedaan???? hihi

9:16 p.m.  
Blogger DikkeNel said...

mwahhhh, viel wel mee hoor 500 fotoos in 18 dagen of ruim 300 in 4 uur (tijdens de bierpresentatie). Maar je hebt gelijk: het blijft gek.

7:32 p.m.  

Een reactie posten

<< Home