Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

maandag, augustus 22, 2005

filmpie?

Weer een nieuw projekje: filmpies.....even wat uitproberen
http://www.myfilestash.com/userfiles/dikkenel/1.swf
hierboven de link
hieronder intern


(270805: zo ff kruisjes ertussen gezet, nu werkt ie niet meer, maar ik werd gek van dat schreeuwende manneke)
yesssssssssssssssssssssssssss, dit opent weer een nieuwe wereld.
op de film schijnt trouwens een verre neef van me te rennen (volgens zijn dochter): Henk!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

waar is ie nu?

12:13 a.m.  

Een reactie posten

<< Home