Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

dinsdag, augustus 23, 2005

Prettige dertigers

Okee, nee ff zonder foto.
Ik kijk graag naar absolutely fabulous, het is echt de bovenste beste humor.
Afijn, vanavond was het real life. Rachel en ik zijn gestopt met roken, zijn aan het afvallen (mmmm) en nu is het er vanavond van gekomen: sporten!
Rachel en ik op skeelers....absolutely fabulous dus.
Eerst met mijn bussie naar "the middle of nowhere" van Montfoort ("stel je voor dat iemand ons ziet"). Skeelers aan en hand in hand even proberen....We hadden een doel in ons hoofd: het bankje verderop. Halverwege kwam er in de verte ineens een wielrenner aan. Even uitrusten dan maar. Handen op de knieƫn, alsof we er minstens 50 km op hadden zitten, flesje water erbij en wachten tot die zak voorbij was..
Ik kreeg er aardig de gang in, tot Rachel me attendeerde op een ufo, daar ging het mis. Als gevolg: 3 pleisters op mijn handen.
Morgen gaan we weer. Wie weet komen er ooit fotoos van de 2 prettige dertigers op skeelers...

2 Comments:

Blogger Jewel said...

Geloof er niets van. Zie toch liever een foto erbij... hihihaha

9:55 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik vind het zowiezo knap van je, met of zonder ehbo koffer!!!

10:58 p.m.  

Een reactie posten

<< Home