Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

zaterdag, augustus 27, 2005

Rowwen Heze Genderen

Gisteren was het weer zover....Genderen was dit maal dé plek. Peetje was zo aardig geweest me kaartjes toe te sturen. Al 2 dagen voor het gebeuren waren we vrolijk. Toch fijn er af en toe uit te mogen...
In Genderen hadden ze allemaal leuke welkomstdingetjes voor ons langs de weg gezet (deed denken aan de dingetjes die er, een jaartje terug, ook in Meerkerk waren).
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
De tent stond op een vreemde plek, waar je hier problemen hebt met de geluidshinderwet als je een tent in het weiland , ver van alles vandaan neerzet, kun je daar gewoon op een parkeerplaats middenin een woonwijk een tent zetten.
Voorprogamma: Lekke Band
Leuke band, speelde goeie covers, alleen erg jammer van die pruikjes. Volgens mij zouden ze meer bereiken zonder die belachelijke dingen. 't Is een soort neerhalen van jezelf als je met een groene pruik op je knar Rage against the machine's "Fuck you...." moet spelen. Ze mogen van mij vaker in het voorprogamma, kijk ik de andere kant wel uit.
Om een uur of 11 klonken de eerste bekende tonen en liepen Liesbeth, Joke en ik naar voren. Het denderde, dat wel, maar raar maar waar: er werd bijna niet geduwd. Plek zat op te dansen, alleen het bier werd weer flink verspeeld. Jack vergeat graag de tekst bij het gelijknamige nummer. En wat er nou gebeurde met de saxofoon verklaarde een beetje het blauwe oog van Theo.....Hij heeft gewoon een mep gehad toen ie vals speelde of verkeerd inzette oid, het kan bijna niet anders....of zal het toch die oma zijn geweest die een mooiere handtekening wilde

(meer fotoos van onder meer die oma: esther's fotoos, hihi..)
Joke en ik hebben allebei nog met "mannen" gedanst, ligt echt aan de kilo's die we kwijt zijn....of zullen ze in Genderen ook weer vers bloed nodig hebben gehad? Nadat ik door de pleebril zakte, denk ik toch dat het niet de kilo's waren die het um deden daar in genderen.
Al met al een erg leuk concert, grappig ook, al weet ik niet of het aan het bier lag of aan het publiek of de band, t zal wel een combinatie zijn.
In de woonwijk zoekende naar de auto en een P-stop, reed er nog een man de struiken in. De arme man wilde niets missen van onze P-stop, daar ging het mis voor hem, maar wel een komisch "vaarwel Genderen".
En dit is Hennie, die zijn sleutel ging halen, zodat ie geen ruitje hoefde in te tikken...hij kwam een geel busje tegen en vertelde zijn verhaal.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dus je hebt onderweg ook zomaar nog even een vreemde man te pakken gehad!!!!

En die wilde zomaar op de foto, wist zeker niet wat er mee ging gebeuren;-)

10:53 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

nouuuu, ik zei nog tegen hennie dat ik hem op de log van Rowwen Hèze zou plaatsen.....helaas kan ik dat helemaal niet, zal ik hem op het forum zetten?

11:57 p.m.  

Een reactie posten

<< Home