Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

woensdag, augustus 24, 2005

totaalsommetje

Net even de fotoos weer op een rijtje gezet. Ik wilde het logje eigenlijk vervolgen met het skeelergebeuren, maar kwam nog van alles tegen. Dus even een race-je-mee.

Als eerste de jaarmarkt van Montfoort, elk jaar moeten we er even heen.

Gijs2000 heeft een gratis rondje in de draaimolen gescored....een soort zwartrijden in de draaimolen. Hij sprong er nog even bij, toen de controle al geweest was.

Ik heb het idee dat ie toch iets van zijn moeder heeft

Toen vond ik een paarse pissebed in de tuin, vond ik zelf wel erg spectaculair, blijkt toch vaker voor te komen


Vervolgens bracht ik, met pijn in het hart, allemaal lege poelsen naar de glasbak


Dan vond ik nog een tekening die Gijs2000 maakte:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mogen jullie raden wat het is (antwoord)

En natuurlijk vnavond weer wezen skeeleren...het kost nog wat moeite, maar we hadden vandaag een trainster bij ons : Nefana. Nefana is de dochter van Rachel (en Smoel, maar die heeft er nu even niets mee te maken...).

Nefana hoeft geen beroepskeuzetest te doen, ze is een drilboor. Op de volgende foto zie je de weg die wij gingen: helemaal tot de bomen links in de verte.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Het was weer een hilarische tocht. En ondanks dat ik dit keer een EHBO-koffetje had meegenomen, hebben we geen nare valpartijen gehad. Of ik hier nu van afval? Ik vraag het me af......

Als toetje nog een wijze raad van Meneer Poels:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us