Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

zaterdag, augustus 27, 2005

Wat te doen met een miljoen

Nou, dat weet ik....
Ik zou Shane MacGowan een maandje inhuren en ook Rowwen Hèze dat zelfde maandje. Dan zou ik wachten tot Shane genoeg bij zijn positieven is om ten minste één liedje te zingen. Rowwen Hèze erbij roepen, 3000 man publiek erbij.
Das mijn hoofdprijs, wie weet staan de sterren in november gunstig voor de kreeft.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wij dromen met je mee!
Joute en Jellie.

10:39 a.m.  
Blogger Jewel said...

3000 jij bent gek ..... tis toch jou feestje!

9:18 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ga maar eens goggelen en zoek naar foto's van Shane, :-(
Zo'n figuur zou ik niet moeten op mijn feestje, heb je nachtenlang angstdromen van

10:55 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ben benieuwd of hij het nu goed doet
dit hierboven was van mij dus

Groetjes Liesbeth

10:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik ben een paar keer bij hem wezen kijken...dat ie er niet uitziet das een bijzaak...(ik zie er ook niet uit...is maar een heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein iets van me)

11:04 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

jewel...ik zou die lui niet alleen WILLEN hebben...gewoon op een sokkel vind ik al best

11:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Maar natuurlijk nodig je wel je goede, lieve en aardige chatvriendjes en vriendinnetjes uit als je dat feestje gaat houden. hihi.... en die shane... ik wil die wel eens zien.

8:27 a.m.  

Een reactie posten

<< Home