Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

woensdag, augustus 31, 2005

dream of the other side

Nu heb ik iets met America maar niets met Amerika. Amerikanen vind ik niet echt. Ik heb er zat gezien en soms ook ontmoet tijdens het travelen, nooit echt die lui. Nu heb ik kans weer allemaal mailtjes te krijgen van mensen die het tegendeel kunnen bewijzen, maar ik ben dat tegendeel nog niet tegengekomen. We hadden Reagen, daar was ik tegen, gewoon omdat dat de tegen-tijd was. We kregen ook nog Clinton, beste man. Helaas, het volk...die vonden de sigaar een drama. Nuchtere Hollander als ik ben interesseert me het geen sigaar. En nu dan die enge bush....heeft zich nog niet in het rampgebied laten zien, ja een helicopter met meneer erin is eroverheen gevlogen. Bang voor de natte pijpjes van zijn voorganger zeker. Afijn mannetje bush stuurde de mannen naar Irak, en wat komt ie nu te kort?
lul
(kommaarkommaarkommaarkommaar...)
Toch moet ik even kwijt dat ik het maar rare beelden vind. Het klopt gewoon niet. Grote gebouwen met luxe inrichtingen en uitstralingen die kapot zijn. Daartussen mensen die proletarisch winkelen (geef ze eens ongelijk...). Kan de boel nou niet eens eerlijk verdeeld worden?