Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

dinsdag, oktober 18, 2005

hoax

Tussen het leren door (morgen weer een tentamen), kijk ik af en toe nog wel mijn post. Vandaag kreeg ik een mailtje, ik werd gewaarschuwd voor een of ander heel ernstig virus (zou mijn harde schijf wissen, heel eng allemaal). Ik moest de mail naar iedereen doorsturen....zodra je dat leest moet je bedenkingen hebben. Eerst maar eens googlen, en ja: Een hoax, keurig beschreven in McAfee.
Het gebeurt vaker dat ik dit soort mailtjes krijg (ik neem het dus niemand persoonlijk kwalijk). Mijn raad aan iedereen is dus: googlen.
Afijn, het is bijna 11 uur, tijd voor een wijntje, morgen dat tentamen en dan weer verder leren voor Internationaal Europees recht, daarnaast nog een essay schrijven m.b.t. publiekrecht (over Mugabe), dat zijn de prettige dingen: schrijven (typen).
We stomen dus gewoon verder richting kerst, daarna heb ik een paar weken om me voor te bereiden op Staats en Bestuursrecht (klinkt wel saai....).
Maarrrrrrrr tussendoor ook nog wat leuke dingen: RH Tilburg, RH-3-daagse America, en al wat er bij komt kijken. En nu WIJN!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik word altijd een beetje heel erg eng van dit soort berichten van virussen enzo.. bah! maar goed, mis jou ook hoor op msn, maar ik zit er ook veel minder achter als eerst, dus gaat 't steeds een beetje beter met me denk ik.. En ja, leuke dingen in het vooruitzicht... zeg dat wel! Ik tel de dagen af, en ook de nachten.... nog 16 nachtjes slapen!!

Liefs en succes met alles!!
Peetje

5:43 a.m.  

Een reactie posten

<< Home