Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

woensdag, maart 29, 2006

nieuwsgierig jetje

Je hebt honden en katten en bijvoorbeeld kattenluikjes en prullenbakken en honden die hun vrouwtje niet kunnen missen en ook honden die gillen.
Ik heb alles.
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
en gillen dat ze kan! Heel de stad kan tegenwoordig horen als ik 's avonds laat nog even naar gerda loop om een wijntje te drinken....
ben ik ff blij dat ik alles heb!

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hahah op wie gaat die hond lijken dan,
En dat moet ze toch maar niet te lang meer doen hoor
door dat kattenluikje
straks kan ze er niet meer door!!

Is het trouwens toeval, dat je een witte kat en een witte hond hebt?
Of toch speciaal uitgemikt!
Groetjes Liesbeth

10:53 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Oh ja nog ff wat
Ik heb gemaild naar dat hafa gebeuren
Eind van de week komt er een bestelform op de site, en als het goed is krijg ik er eerst een berichtje van.
Zal je wel melden hoe het staat dan.

10:55 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

oeps oeps stommerik dat ik ben
kijk ik nog ff naar de foto´s van je beesten
Is het alletwee jet op de foto?
Of hoe zit het nu, bovenste zou zomaar een kat kunnenzijn:-(

10:58 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

nee, das ook jet. hahaha
de kat is wit met oranje, maar die heb ik niet op uiterlijk gekozen hoor, gewoon een lekkere huis-tuin en keuken je-weet-wel-kater

11:16 p.m.  

Een reactie posten

<< Home