Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

vrijdag, maart 24, 2006

welke idioot......

probeert gvd mijn wachtwoord van blogger te veranderen? het moet iemand zijn die goed gek is, want de mailtjes met linken waar ik dit kan doen ontvang IK.....sukkel!
Ik zou zeggen: een hopeloos probeersel. 10x per dag opnieuw proberen: laat jezelf eens onderzoeken!

This email is a response to your request for information about your Blogger account.
To regain access to your account, please click on the
following link:
jaikbenmedaargek.com
Clicking on this link will take you to a web page that will let you choose a new
password. Once you've submitted your new password, you'll be able to log in to
your Blogger account.
en blabla...