Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

donderdag, maart 09, 2006

Shoppen

vind ik zo iets doms....k hou niet van shoppen. Af en toe moet ik kleren kopen, domweg omdat de kleren die ik draag dan versleten zijn of erger: te klein zijn geworden. En het leuke is, op mijn cv staat een mode en kleding opleiding....echt, het is waar. Daar moet ik altijd een soort verklaring voor afleggen dus bij deze: Ik wilde graag naar de grafische school, maar mijn vader liet me dat niet toe, dat was voor jongens...de pseudo-opleiding werd die mode en kleding opleiding (grafische richting, erg belangrijk). Afijn, kleding interesseert me erg weinig, persoonlijk dan (uiterlijk zowiezo niet). Het is iets functioneels....shoppen is iets wat gewoon moet dus.
Vandaag was het weer zover, ik had het lang kunnen rekken, elastiekjes in knoopsgaten om mijn broeken toch dicht te kunnen krijgen en rokjes over gaten heen.....inventief wordt je wel van mijn gedachte over shoppen, moet ik zeggen.
Nu heb ik er doordat ik 40 kilo zwaarder ben geworden de laatste jaren een probleem bij: schoenen. Mijn gewicht heeft mijn voeten 2 maten (!!!!) groter gemaakt. En die maat hebben ze niet voor dames, dus vandaag op de herenafdeling schoenen moeten kopen! En dat is gewoon gĂȘnant! Das toch echt erg! Vervolgens moest ik nog een winkel zien te vinden voor een broek....nou dat was echt niets, alleen van die broeken waar een voorgestreken plooi inzit. En zie: daar zit dus toch een grens. Ik blijk niet alleen voor functionaliteit te gaan, herenschoenen met een broek met plooi er boven: dat gaat me te ver!
Afijn, nu heb ik nog niets verteld, maar de teller gaat weer wat omhoog op deze log....gotya!