Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

dinsdag, maart 07, 2006

wettelijk ontzien

Dat die 2 niet kunnen blijven is door ons democratisch rechtssysteem bepaald. Hoger beroep moet nog worden afgewacht, maar goed het hele kabinet heeft het er over, waarschijnlijk niets anders te doen.
Er is er één daar die in rechte zou zijn als ze dat meisje eventjes toegang tot Nederland zou geven om haar examen te kunnen doen. Hierover hoeft ze geen uitleg te geven, zou ze zomaar kunnen doen....de minister van vreemdelingenzaken. Helaas is die functie bezet door iemand die die toestemming niet gaat geven.
De voetballer in kwestie zou in belang van de staat nog kunnen blijven, net als Maxima....
Er zouden gewoon wat minder regels moeten zijn.....k denk dat dat het thema maar moet worden van mijn afstudeerproject...
Het is weer eens lekker geregeld, en dat mag ik zeggen want ik stem altijd!

1 Comments:

Blogger Jewel said...

Als je het er over hebt.... Dan doet ie het weer!
Gek hoor!

10:13 p.m.  

Een reactie posten

<< Home