Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

zaterdag, maart 11, 2006

teuntje als schrijfster

We hebben een schrijfster in ons midden, Teuntje zit in goep 3, heeft OpenOffice op onze computer ontdekt en ontpopt zich....
(een verhaal voor niet te kleine kinderen)

Ik loop in een bos het is nacht ik ben bang in het donker woe woe is dat een spook meschien wel dat zal erg zijn als er een spook is woe woe ja dat is een spook wa wa wa waar is dat spook oo daar hij is groot en dik wa wa wa waa eng he kinderen kijken jullie griesol he waa waa waa vinen jullie het ook eng? Ja echt ooooooo wat zijn jullie een stell banger riken woe woe woe woe woe verhallen dat is eng oo oo oo oo oo groetjes jan en teuntje papa en mama en gijs en piet en jet