Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

zondag, juli 23, 2006

4 weken en een leven lang

Kinderen hebben nog 4 weken vakantie, ikzelf nog iets langer. Nu is de tijd. Zal ik de boel weer inpakken, das eigenlijk zo gedaan wel....
Gijs houdt niet van vakantie. Ik zie het reizen ook niet als vakantie, meer een soort verrijking van je geest. Hij niet, hij werkt en werkt en werkt veel.
Gisteravond nog een gesprek met Gerda. Ze mist de lef, zegt ze,
"jij hebt ideeën en voert ze uit, ik heb alleen de ideeëen en kom niet verder."
"Hoe oud ben je gerda?"
"eind 40?"
"stel je wordt 80"
"nee, ik word 90"
"muts, dan ben je net over de helft!, ga wat doen!"
Mijn droom is mijn huisje op een berg in de bossen, het enige waar zij van droomt is ooit te zwemmen met dolfijnen.
Zal ik nog weggaan of niet?

(noem mij maar naïef)

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

de 11de ben ik terug , hoezoooo
groet Monique

1:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

een of ander bandje brengt dan een ceedee uit

10:20 p.m.  

Een reactie posten

<< Home