Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

zondag, juni 25, 2006

......

Helemaal wereldvreemd ben ik niet. Sinds 1988 ben ik n.l. into voetbal. Misschien een beetje overdreven, ik kijk alleen naar de wedstrijden van Oranje bij Weekaas en Eekaas. Ik hang vlaggetjes op, pak bier en laat me opfokken door de tv-beelden. Dan scheld en vloek ik erop los als zijnde een echte suporter. Ik bemoei me met het spel en denk werkelijk dat ik het beter zie dan de scheidsrechter, de coach of elke willekeurige speler.
Vanavond was weer zo'n top-wedstrijd, ik zat helemaal in mijn rollen. Voeten op tafel en te keer gaan. Toch jammer dat ZE er nu uitliggen....vlaggetjes maar weer de kast in en hopen dat WE volgende keer beter spelen en die dingen wat langer de boel opvrolijken. Op naar de kerstlampjes-tijd....ook leuk.