Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

vrijdag, juli 21, 2006

ipv water: Sangria

We hadden wat te vieren. 35 Kilo lichter in één jaar !!!!! Okee, Joke nam het grootste deel voor haar rekening, maar toch...
Tijd voor een feestje, een heus sangria-feestje. Het was weer gezellig.
De foto's zijn minder, maar die zullen vast onder invloed geweest zijn.
Die plaats ik dus maar niet.

Recept:
een teil of emmer
6 flessen sangria
1 fles Gran Marné
1 fles Quantro
1 fles Cognac
3 flessen Lambrusco
suiker
kaneel
Gooi alles door elkaar in de teil / emmer:

en voeg eventueel zooi toe in de loop van de avond.
Gegarandeerd succes!

(Update: 40 kilo, als Joke ondertussen zich niet vol zit te vreten)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hey Irene ,
Ja, dat was balen dat ik juliie feestje moest missen , hier smaakt de sangria ook weer heerlijk.
Groeten en tot gauw ,
Monique

1:24 p.m.  

Een reactie posten

<< Home