Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

donderdag, juli 20, 2006

verrekte microsoft...

meneer gates bezorgt mij vaker ergenissen. Al enige tijd kan ik niet meer reageren op mensen met een weblog gerelateert aan microsoft, weer zo een flauw zaakje. Die man wil de hele markt voor zichzelf houden en probeert mensen te dwingen zijn producten te kopen. Ten eerste houd ik niet van mensen die alles voor zichzelf willen houden, ten tweede wil ik zelf keuzes kunnen maken. Zit nou eenmaal in mijn genen, in mijn bloed. Ik erger me dus dood aan deze man. Het gaat erg ver, derde wereld landen kunnen zich o.a. door deze man niet ontwikkelen. Zij werken vaak met Linux, een gratis varriant op de dure microsoftartikelen.....maar worden op deze manier dus ook tegen gewerkt. Mijn kleine probleempje staat dus eigenlijk niet in verhouding, maar goed.
Linux heb ik geprobeerd, maar dat werd niet echt wat, wel probeer ik zoveel mogelijk progamma's te omzeilen door anderen te zoeken op internet, dat gaat erg goed moet ik zeggen. Zo heb ik minder last van virussen en kost het me niets, dus de meneer in kwestie verdient niets aan me.
Net voor mijn vakantie heb ik op firefox een extentie gevonden om met de firefoxbrowser toch af en toe exploirer te kunnen openen, zodat ik berichten op de logs van microsoft kan plaatsen. Ik ben hier weer helemaal blij mee en denk dat er meer mensen wat aan hebben, vandaar deze log.
hier kun je de extentie vinden, zoek naar IEtab en voeg deze toe. Je krijgt dan een extra optie, ziet er zo uit:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

update: zo, hallo....k lees dit bericht nog eens terug, zie stapels typfouten....