Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

maandag, augustus 07, 2006

en weer weer terug

2x weg 2x terug
Gisterenavond terug gekomen uit de Flevopolder. Thérèse en familie staan daar op camping de ruimte. Een mooie camping in een mooi gebied. Bij de Flevopolder krijg ik altijd associaties met kale gronden, misschien door de meesterlijke film "Noordelingen" (van Alex van Warmerdam), al komt zelfs daar al een bos in voor. De Flevopolder verbaast mij elke keer weer als ik er kom. Het is cool!
Camping de ruimte is een camping met aanpassingen voor gehandicapten, met name gehandicapte kinderen. Ik denk dat 90% van de gezinnen die er staan een of meer kinderen met een handicap heeft. Misschien is dat een van de redenen dat het er zo gemoedelijk was, kinderen liepen in en uit je tent, speelden op je bed en graaide je snoepjespot leeg en niemand maakte zich druk, heerlijk! Een camping zonder Sjonnies en Anita's, zonder lallende jongeren, een camping met een gezellige drukte.