Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

dinsdag, mei 10, 2005

Vreemd gaan

Gisteravond ben ik vreemd gegaan. Ik heb Jack een keer geruild voor Boudewijn. Het was fijn, vooral omdat ik weet dat niemand hier wakker van zal liggen: legaal vreemgaan dus.
Boudewijn de Groot, een man van in de 60, met een band waarvan de gemiddelde leeftijd niet veel lager zal zijn. Maar wat een spetterende band! Deze heren en de dame weten hoe je samen muziek kunt maken! Als je dit gezien hebt kan het niet anders dan dat je graag eens stiekum zou willen kijken in hun oefenhok: een spontane improvisatie zou willen meemaken. De mevrouw op het podium zag eruit als een type "buurvrouw", maar wat een talent! Met rose wangen en prachtige klanken en veel enthousiasme hield ze iedereen in haar greep. Het was ook fijn Ernst Jansz (ja, het gaat weer over (ex-)Doe Maar hier) in een situatie te zien die hem past. En Boudewijn...een prachtig zanger. Samen met de rest van de bandleden was het een prachtig op elkaar ingestelde groep.
Toch, een puntje.....ik had iets meer van de teksten (inhoudelijk) verwacht. Misschien moet ik alles nog eens horen, ik kende maar twee nummers, of misschien ben ik teveel verwend...God mag het weten.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Erg leuk...ongegeneerd fotoos van iemand maken......