Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

vrijdag, mei 13, 2005

wat nu te typen?

Gisteravond naar de werkgroep geweest, over anderhalve week heb ik mijn laatste tentamen van dit jaar. Hierna mag ik zeggen dat ik in ieder geval een jaar rechten heb gestudeerd. Nog maar 6 te gaan....
Over 2 weken komt de presentatie van het Rowwen Hèze bier dan ook als geroepen: feest na zo'n eerste jaar!

Woensdag speelde Manon hier, een vriendinnetje van Teuntje. Aangezien ik nog steeds erg rusteloos ben, nu ik niet meer rook, ben ik maar weer creatief met de camera in de weer geweest:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us