Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

woensdag, mei 11, 2005

Leeuwen

bij de modderpoel!!!!!!. Eigenlijk wilde ik hier geen wilde-dierenplaats van maken, maar weer een die je niet had mogen missen (dat hebben jullie wel gedaan dus hier de herkansing). Op de site van het Krugerpark zelf heb ik nog geen webcam-leeuwen gezien, 'k Zal die van mij dan ook daarheen sturen, maar hier de primeur:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
btw: hebben jullie nou ook het idee dat die poel in Afrika begint uit te drogen?

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

de ene dag wel en de andere niet.

Ik had ze wel eens willen zien lopen....
Tis een kwestie van ...
tot ze nog een keer langskomen lopen of rennen

11:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

of het heeft geregend of iemand heeft een kraan open gezet....er zit vandaag (12 mei) ineens veel meer water in!

11:22 p.m.  

Een reactie posten

<< Home