Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

maandag, juni 13, 2005

the day after...

Na een avond als Alem, wil mama uitslapen. Ik ben verschrikkelijk lui. 's avonds een vent, 's morgens een vent gaat voor mij niet op...ook niet als je het in een vrouwelijke vorm giet.
Afijn, nou is Gijs erg aardig. Hij laat me altijd liggen. Ik heb zondag dus tot HALF 12 (!!!) uitgeslapen.
Het was beneden ondertussen een groot feest. Ze mochten van papa verven! Papa heeft er blijkbaar geen idee van waarom mama dat liever niet doet.
Het begint met kwasten (al heeft Jannigje al iets anders bedacht):
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Vervolgens neemt Gijsje het idee van Jan over:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Waarna ze gezamelijk overgaan in het gebruiken van lichaamsdelen bij het oefenen "te zijn als een Kunstenaar", vooral Teuntje heeft er zin in:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Na een ochtend papa erg moe gemaakt te hebben, gaan ze 's middags lekker rustig tv kijken (tijd voor mama om uit bed te komen):
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
LANG LEVE DE ZONDAG...en PapaGijs!