Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

donderdag, mei 19, 2005

DikkeNel -----> DunneNel - De Grote Afvalrace

I had a dream..
Mooie woorden van een grote man in de geschiedenis: Martin Luther King
Dezelfde woorden gaan voor mij op, zij het in een compleet andere context (eigenlijk schandalig....)
Ik droom ervan een mooi leventje te hebben: gezond en gelukkig.
"Gezond" zijn is niet roken en niet te dik zijn. Gelukkig zijn betekent voor mij op zijn minst waardering en vrijheid in hetgeen je bent.
Afijn, na het idiote idee te gaan studeren en te stoppen met roken is de kolder nu helemaal in mijn kop geslagen:
Ik ben aan het LIJNEN!
Het studeren gaat nog steeds goed (voor een moeder van 3 kleine koters....), niet-roken lukt ook (op de nachten dat ik zwetend wakker wordt na, ik droom veel over sigaretten die ik per ongeluk rook), dus ach, waarom geen 15 kilo kwijt voor 1 juli, moet lukken!
1 Juli gaan we nl op vakantie, en het is toch wel raar als mensen op het strand vragen "hoelang je nog moet" of iets in die zin.........maar m.n. voor de gezondheid moet er echt een hoop af!
Dromen zijn om te verwezelijken, hoe onmogelijk ze ook lijken!
Ik wens mezelf veel succes.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik wens je ook succes. maar ik moet wel nog effe commentaar geven:
Tis geen LIJNEN: tis meer GEZOND LEVEN. op een lekkere manier... dusss
Ik duik nu m'n bedje in... ben hartstikke ziek ... echt shit

9:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

moet je ook gezond gaan leven?????

10:11 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Veel succes met alles!!

5:38 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Herstel:veel succes met alles!!
Joute

5:38 p.m.  

Een reactie posten

<< Home