Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

zondag, mei 22, 2005

de aller-aller-aller laatste keer...

Vandaag maar even snel een begin gemaakt aan een log over onze cam in het Krugerpark. Ik ben bang dat als ik dat niet gedaan zou hebben, deze site erg vol komt te staan met beesies bij de poel.
Het is de bedoeling dat Gijs deze log gaat bijhouden. Hij weet wat knippen en plakken is, het moet lukken (zelfs ik kan het!)
Voor de liefhebbers en poelwachters:
De Poelwachter-site

wacht ff, gaat niet helemaal goed......owww, wat erg! Ik heb een foutje in de naam gemaakt, dit klinkt erg hopeloos...
(niet doorvertellen.....)