Rowen_Heze___Dikke_Nel.mp3>

DikkeNel dur hoekie

zin en onzin......

okee, het is gewoon een modern dagboek. Toen ik zo een jaar of 12 was hield ik dat keurig bij. Daarna had ik penvriendinnetjes, ook leuk. En nu dan, een weblog. Ik maak eigenlijk te weinig mee om er iets spannends van te maken, dit is ook meer bedoeld voor mensen die ik goed ken.... En voor degene die zich afvraagt waarom deze site DikkeNel heet: dat is een liedje! Oudere berichten staan onder de andere maanden, zo ook bv de foto's van de bierpresentatie. Het kan dus ff zoeken zijn..... Voor het gemak alle links op een rijtje:

DikkeNel's startpagina

woensdag, oktober 19, 2005

leven met een zeven

tja of met een zes, ook bes...
k kan wel steven naar de zeven,
maar wil ook nog leven,
dan maar zonder zeven.
En blijven dromen,
dat die 7 nog gaat komen.
Als ik lang genoeg wacht
misschien een ACHT!
ha
Afijn, het tentamen heb ik gehaald,
nog 7 te gaan tot kerst, waarvan 3 essay's
schrijven:
heerlijk!
Jammer dat ik geen muziekteksten kan schrijven,
zou ik wel prettig vinden:
LOZEN DIE INHOUD VAN MIJN KOP!

Dit hele stukje is pet.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi Irene

Het stukje mag dan wat jou betreft pet zijn, toch proficiat met het behalen van je tentamen, elk stukje is er weer een en voor je het weet ben je mevr. mr Irene, als je ons en RH dan nog maar wil kennen, ;-)

Gr.
Liesbeth

3:21 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

die liesbeth,
je motiveert me heerlijk. en ach, er zullen meer meesters graag naar RH gaan, denk ik.....

7:59 p.m.  

Een reactie posten

<< Home